Αξιολόγηση


αξιολόγηση ΟΠΑΔιάκριση προγράμματος σύμφωνα με τη διεθνή λίστα κατάταξης μεταπτυχιακών Eduniversal (2015-16)

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών λαμβάνει παγκόσμια διάκριση στη διεθνή λίστα κατάταξης μεταπτυχιακών,  Eduniversal Best Masters Rankings 2015-16,  κατακτώντας την 27η θέση στην κατηγορία E-Business,  ανάμεσα στα 100 καλύτερα Master αυτής της κατηγορίας παγκοσμίως.

Για την κατάταξη των μεταπτυχιακών προγραμμάτων της λίστας Eduniversal εξετάστηκαν αρχικά περίπου 12.000 Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ). Συγκεκριμένα, από τα 12.000 ΠΜΣ επιλέχθηκαν 4.000, τα οποία στη συνέχεια κατατάχθηκαν, ανά ειδικότερη επιστημονική κατεύθυνση, με βάση ποιοτικά κριτήρια, όπως η φήμη του Προγράμματος σε φοιτητές, ερευνητές και στην αγορά, οι προοπτικές απασχόλησης των αποφοίτων του, καθώς και το επίπεδο ικανοποίησης των συμμετεχόντων.

Eduniversal Best Masters Ranking Certificate, MSc Marketing and Communication, AUEB.

Σύμφωνα με την παραπάνω διεθνή λίστα κατάταξης, το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας κατέκτησε την 30η θέση διεθνώς, στα μεταπτυχιακά του αντικειμένου του  για το ακαδημαϊκό έτος 2013-14. 
http://www.best-masters.com/


 


Αξιολόγηση Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας


Το τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ήταν το πρώτο τμήμα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέσα στα πρώτα 10 τμήματα πανελλαδικά που ολοκλήρωσαν την πρώτη εξωτερική τους αξιολόγηση το 2010 υπό την επίβλεψη της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας για την Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Οι εξωτερικοί αξιολογητές του τμήματος, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί πανεπιστημίων της αλλοδαπής,  στα συμπεράσματά τους ανέφεραν ότι το τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας είναι από τα κορυφαία πανεπιστημιακά τμήματα στην Ελλάδα που ανταγωνίζεται επάξια αντίστοιχα τμήματα διεθνώς.

Το ακαδημαϊκό προσωπικό του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας λαμβάνει σταθερά πολύ υψηλές αξιολογήσεις για το επίπεδο σπουδών και διδασκαλίας που προσφέρει στους φοιτητές του, οι οποίοι αξιολογούν σε εξαμηνιαία βάση τα προσφερόμενα μαθήματα, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες ποιότητας της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του Πανεπιστημίου.

1η Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, 2010.  
Ιδρυματική Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, 2015.
Συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία αξιολογήσεων προπτυχιακών μαθημάτων ακαδημαϊκού έτους 2014-2015.