Είπαν για εμάς
Είπαν για εμάς
 

Ένα ταξίδι 2 χρόνων στον κόσμο της επικοινωνίας γεμάτο πληροφορίες, ομιλίες, ιστορίες και  αναλύσεις. Μια ανεκτίμητη αξία γνώσεων για να μας υπενθυμίζουν ότι η επικοινωνία είναι μια από τις κινητήριες δυνάμεις της σύγχρονης εποχής.

Χαρά Τσίτουρα
Communications Advisor, EuropeAid development projects

 


Ναι, είναι αλήθεια ότι, όταν τελικά φθάνεις στον προορισμό που μέχρι χθες νόμιζες απλησίαστο, νοιώθεις μέσα σου μια απέραντη ικανοποίηση! Όχι τόσο για το ότι κατόρθωσες να φθάσεις στην «Ιθάκη» σου, όσο για το ότι οι γνώσεις και οι εμπειρίες που απέκτησες και οι ενδιαφέροντες «τόποι» και άνθρωποι που γνώρισες, έκαναν το ταξίδι σου πραγματικά ανεπανάληπτο! Ένα τέτοιο «ταξίδι» ήταν για εμένα η εμπειρία του μεταπτυχιακού και δε θα ήθελα να το έχω χάσει για τίποτα στον κόσμο.

Βασίλης Βεντουράτος
Ισότ. Υποδ/ντής Διοίκησης, Διεύθυνση Επενδυτικών Προϊόντων & Καταθέσεων, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

 


Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα δεν ήταν μόνο πολύτιμο για την επαγγελματική μου εξέλιξη στο χώρο του μάρκετινγκ. Ήταν, κυρίως, μια από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Από τη μία το υψηλό επίπεδο και η εμπειρία των καθηγητών, το διεπιστημονικό «μείγμα» των φοιτητών και η καλά σχεδιασμένη δομή των μαθημάτων και από την άλλη, δύο χρόνια γεμάτα ιδέες, εικόνες, στιγμές και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας. Δε θα άλλαζα τίποτα!

Φίλιππος Σφυρής
Market Intelligence Specialist, Group Marine Marketing, Hempel A/S

 


Είναι αλήθεια πως η απόφαση να παρακολουθήσει κανείς ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα για Στελέχη δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Οφείλεις να το σκεφτείς σοβαρά, μιας και ως εργαζόμενος πρέπει να συνδυάσεις τις δύσκολες απαιτήσεις στη δουλειά σου και τις απαιτήσεις στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Ένα είναι όμως σίγουρο: ότι ο κόπος και η προσπάθεια στο τέλος αξίζουν και σε ανταμείβουν. Το μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία μου προσέφερε τεράστια ανταλλαγή εμπειριών με τους καθηγητές και τους συμφοιτητές μου και με βοήθησε πάνω απ’ όλα στο να "ανοίξω" περισσότερο την οπτική και το μυαλό μου. Σχεδόν όλη η θεωρία και οι αναλύσεις, βασίζονται σε αληθινά παραδείγματα και πολλές φορές προσαρμόζονται στις ανάγκες των φοιτητών μέσα από το χώρο εργασίας μας. Είναι μια καλή εμπειρία, που τη συνιστώ σε όλους όσους σκέφτονται να "βγουν" από το κουτάκι της επαγγελματικής καθημερινότητας και να δουν ορισμένα πράγματα διαφορετικά...

Αλεξάνδρα Αλεξανδράκη
Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Sephora Greece
 
 


Η φοίτησή μου στο Μεταπτυχιακό Executive Πρόγραμμα ‘Marketing & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες’ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ήταν μια εξαιρετική εμπειρία. Παρ' ότι η ενασχόληση μου με την επιστήμη του marketing είχε ξεκινήσει από τις αρχές τις σταδιοδρομίας μου, το Μ.Π.Σ. μου έδωσε τα απαραίτητα στρατηγικά εφόδια να πετύχω τους επαγγελματικούς μου στόχους. Η εμπειρία όμως δεν τελειώνει μόνο εδώ, καθώς μέσα από αυτά τα δυο χρόνια φοίτησης δημιουργήθηκε και ένα δίκτυο γνωριμιών και φίλων που είναι πάντα χαρά να συναντάς ξανά. 

Δήμητρα Αρίδα
Sales Manager, Melia Hotels International

 


Η εμπειρία μου στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες για Στελέχη Επιχειρήσεων» υπήρξε πραγματικά πολύτιμη για την περαιτέρω εξέλιξη της επαγγελματικής μου πορείας. Μέσα από αυτό το «ταξίδι», πέρα από το ότι κατόρθωσα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου πάνω στο επιστημονικό μου αντικείμενο, κατάφερα να ανοίξω νέους ορίζοντες αλλά και να διακρίνω θετικές προοπτικές για τη δουλειά μου. Ωστόσο, ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο συνιστά και το γεγονός ότι μέσα από το ΠΜΣ μου δόθηκε η δυνατότητα να έρθω σε επαφή με διακεκριμένους καθηγητές αλλά και με σπουδαίους συναδέλφους, με τους οποίους μοιράστηκα γνώσεις αλλά και εμπειρία. Είναι, πραγματικά προνόμιο να νιώθεις μέλος της ευρύτερης «οικογένειας» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μαριάννα Μηλάκη
Διευθύντρια marketing, ΝΕΑ Τηλεόραση Κρήτης

 


Το Μεταπτυχιακό «Μάρκετινγκ και επικοινωνία με νέες τεχνολογίες» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν για εμένα η προφανής επιλογή όταν ήλθε η ώρα να επιλέξω ένα Πανεπιστήμιο κύρους, ώστε να εντρυφήσω στην επιστήμη του Μάρκετινγκ.

Αυτό που με εντυπωσίασε πραγματικά είναι, το πόσο θετική ώθηση μου έδωσαν τα όσα έμαθα καθώς και η πρακτική τους εφαρμογή στην καθημερινή μου εργασία ως Manager. Οι έννοιες και τα εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που διδάχθηκα, πιστεύω ότι παίζουν πρωτεύοντα ρόλο για μια επιτυχημένη καριέρα.

Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος
WEST SA

 


Η απόφαση μου, ως ένα μεσαίο στέλεχος στις αρχές του 21ου αιώνα, να επενδύσω σε ένα μεταπτυχιακό αν και προκλητική δεν ήταν εύκολη. Η ένταση της δουλειάς και η αγωνία για το αν θα κατάφερνα να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αρκετό καιρό μετά το 1ο πτυχίο, δημιουργούσαν ένα εκρηκτικά αγχωτικό συνδυασμό. Φοιτώντας όμως στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας για στελέχη επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πέρασα δύο εξαιρετικά ενδιαφέροντα & αναζωογονητικά χρόνια, που με βοήθησαν να αναπτύξω μια διαφορετική οπτική γύρω από τις επιχειρήσεις και τη λειτουργία των αγορών αλλά και να κερδίσω προστιθέμενη αξία από την ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων με τους συμφοιτητές μου τότε, φίλους σήμερα. Ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία!

Νάσος Καραγεωργιάδης
Προϊστάμενος Τμήματος Συντονισμού Έργων, Δ/νση Διαχείρισης Έργων Σταθερής, Γεν. Δ/νση Τεχνολογίας & Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ